مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-13بين الملل

ملاقات انور ابراهیم با پادشاه مالزی برای پست نخست وزیری


رهبر اپوزیسیون مالزی امروز (سه شنبه) لیست حامیانش را که برای تصدی پست نخست وزیری لازم است، در دیداری با پادشاه به وی ارائه کرد و گفت، این لیست اثباتی بر حمایت قوی و قاطع پارلمانی از تشکیل دولت است و نشان می دهد که محی الدین یاسین باید از سمت نخست وزیری کناره گیری کند.

- رهبر اپوزیسیون مالزی امروز (سه شنبه) لیست حامیانش را که برای تصدی پست نخست وزیری لازم است، در دیداری با پادشاه به وی ارائه کرد و گفت، این لیست اثباتی بر حمایت قوی و قاطع پارلمانی از تشکیل دولت است و نشان می دهد که محی الدین یاسین باید از سمت نخست وزیری کناره گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، انور ابراهیم، رهبر اپوزیسیون مالزی گفته که حمایت بیش از 120 تن از قانونگذاران از پارلمان 222 کرسی ای را داراست و این نخستین بار از ماه گذشته میلادی است که وی تعداد حامیانش را اعلام کرده است؛ وی ماه گذشته میلادی گفته بود که از حمایت اکثریت قانونگذاران فدرال برای تشکیل دولت جدید برخوردار است.

انور ابراهیم همچنین گفت که حالا این به عبدالله، پادشاه مالزی بستگی دارد که درباره گام بعدی تصمیم گیری کند و افزود: نخست وزیر اکثریت را از دست داده و باید استعفا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات انور ابراهیم با پادشاه مالزی برای پست نخست وزیری

ملاقات انور ابراهیم با پادشاه مالزی برای پست نخست وزیری