مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-13سياسي

گروه های مطالبه گری مردمی در استان بوشهر فعال شده است


دبیر ستاد امر به معروف استان بوشهر گفت: گروه های مطالبه گری مردمی در استان بوشهر فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو صبح سه شنبه در نشست شورای معاونین ستاد امر به معروف استان بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید با جدیت ادامه یابد.

وی اضافه کرد: یکی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم علیه عفت عمومی و اعتقادات مذهبی، ناهنجاری فضای مجازی است که فعالیت گروه های جهادی و انقلابی در فضای مجازی را در پیشگیری این آسیب ها بسیار مهم و تأثیرگذار است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر انجام فعالیت های اثربخش در این حوزه افزود: یکی از مهمترین عوامل کارآمدی ستاد، حضور گروه های اجتماعی در فضای مجازی است.

وی تشدید ناهنجاری ها را یکی از دلایل ازهم گسستی جوامع اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دلایل و ریشه های ایجاد این ناهجاری ها را باید با برگزاری جلسات کارشناسی و دانش بنیان شناسایی کرد.

سردار رزمجو تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر یا همان مطالبه گری در درون هر جامعه ای قطعاً باعث سرعت بخشیدن حرکت جامعه در مسیر کمال و تعالی خواهد بود وی یکی از آرمان های گروه های جهادی را حرکت به سمت رفع محرومیت دانست و گفت: بلاشک یکی از راه حل های ریشه ای برای رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مطالبه گری مردمی در استان بوشهر فعال شده است

گروه های مطالبه گری مردمی در استان بوشهر فعال شده است