مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-13سياسي

توسعه گردشگری با ثبت ملی صنایع دستی گیلان


فرماندار رشت با بیان اینکه بسیاری از جاذبه های گردشگری شهرستان رشت برای گردشگران و حتی شهروندان رشتی ناشناخته است، گفت: حمایت از صنایع دستی و ثبت ملی صنایع دستی مختلف شهر رشت ازجمله برنامه های توسعه گردشگری در شهرستان رشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی در نشست با مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن در خصوص اهمیت سیروسفر در زمین اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ، ایرانی ها همواره از خوش سلیقه ترین اقوام بوده اند که نمود آن در تنوع غذایی، پوشاک، هنر و معماری ایرانی قابل مشاهده است .

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری صحیح از ظرفیت های موجود در کشور و منطقه در راستای رونق صنعت گردشگری، بیان کرد: استفاده صحیح از این ظرفیت ها به معنای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در جامعه است و در کنار فواید اقتصادی آن می تواند زمینه  ترویج و صدور فرهنگ گیلان را فراهم کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه گیلان و شهرستان رشت دارای ظرفیت های بسیار متنوع و عالی در زمینه طبیعت گردی و میراث فرهنگی است، افزود: متأسفانه بسیاری از این جاذبه های گردشگری و تاریخی به دلیل عدم معرفی صحیح نه تنها برای گردشگران، حتی برای شهروندان رشتی نیز شناخته شده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری با ثبت ملی صنایع دستی گیلان

توسعه گردشگری با ثبت ملی صنایع دستی گیلان