مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-13سياسي

«مشق احسان» به کمک ده هزار دانش آموز نیازمند البرزی آمد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان البرز با بیان اینکه طرح مشق احسان برای سومین سال پیاپی در البرز اجرا می شود، گفت: در سال جاری یک میلیون بسته کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمندان اهدا می شود که سهم استان البرز 10 هزار بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرج، محمدمهدی پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان البرز، صبح امروز در حاشیه آیین مراسم مشق احسان که مصلی کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام ماه صفر گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری طرح مشق احسان برای سومین سال متوالی در استان البرز اجرا می شود.

  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان البرز در خصوص توزیع بسته های کمک تحصیلی در که تحت عنوان مشق احسان آماده شده بود، گفت: یک میلیون بسته برای نیازمندان کشور اختصاص داده شده و از این مقدار ده هزار بسته سهم استان البرز است.

  این مقام مسؤول همچنین در خصوص تامین بخشی از هزینه های بسته های مشق احسان تصریح کرد: یک سوم الی یک چهارم هزینه بسته های مشق احسان توسط گروه های جهادی با صرف هزینه 40 هزار تومانی تامین شده و مهمترین موضوع ایرانی بودن بسته ها می باشد که به نوعی در راستای فرمایشات رهبری در حمایت از تولیدات داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مشق احسان» به کمک ده هزار دانش آموز نیازمند البرزی آمد

«مشق احسان» به کمک ده هزار دانش آموز نیازمند البرزی آمد