مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-13حوادث

کشف بیش از 100 کیلو موادمخدر توسط پلیس بوشهر


بوشهر جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک محموله 50 کیلوگرمی تریاک در عملیات موفق پلیس مبارزه با مواد مخدر و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 54 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حیدر سوسنی در تشریح این خبر بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته و در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد، اعضای یک باند سوداگر مرگ در حال انتقال یک محموله موادمخدر از یکی از استان های شرقی به استان بوشهر هستند، که این موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در یک عملیات هماهنگ ماموران مجرب پلیس مبارزه باموادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه با استقرار در محوهای مواصلاتی و از پیش تعیین شده، یک دستگاه خودرو سواری زانتیا حامل مواد مخدر را که سرنشینان آن قصد داشتند محموله مواد را به سایر اعضای باند در شهرستان گناوه تحویل دهند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودروی زانتیا که به اخطار پلیس توجهی نکرد و به مسیر خود ادامه داد پس از یک تعقیب و گریز در یکی از محورهای شهرستان گناوه توقیف شد، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی زانتیا 50 کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 کیلو موادمخدر توسط پلیس بوشهر

کشف بیش از 100 کیلو موادمخدر توسط پلیس بوشهر