مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-13سياسي

بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد


با توجه به درخواست های مکرر مردمی و با مجوز مسئولان وزارت بهداشت بخشی از دو مسیر منتهی به روضه منوره حرم رضوی بازگشایی شد.

- معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست های روزافزون زائران، پس از بازدیدهای مکرر مسئولان محترم وزارت بهداشت و انجام نمونه گیری های متعدد، ایمنی حضور زائران توسط کارشناسان و مسئولان امر در مسیرهای منتهی به روضه منوره تایید شد.

محمد توکلی افزود: لذا از امروز زائران گرامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، می توانند از مسیر صحن آزادی به رواق دارالسعاده و از مسیر مسجد گوهرشاد به بالاسر حضرت، مشرف شده و از فضایی نزدیک تر از قبل به ضریح مطهر، امام مهربانی ها را زیارت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآستان نیوز، وی در ادامه با اشاره به بازگشایی تعدادی از رواق های حرم مطهر طی روزهای گذشته گفت: برابر با شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی، 25 درصد ظرفیت تعدادی از رواق ها از جمله رواق امام خمینی(ره)، رواق دارالهدایه، رواق دارالحکمه و شبستان های مسجد گوهرشاد بازگشایی شده است.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی ادامه داد: به صورت روزانه فرش های رواق های بازگشایی شده طبق دستورالعمل با فرش های جدید و تمیز تعویض می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد

بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد