مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-13سياسي

عملیات اجرای مرحله دوم آرامستان اراک به زودی آغاز می شود


به تازگی معضل حقوقی 2 هکتار زمین در مجاورت آرامستان اراک با رأی دادگاه به نفع شهرداری اراک رفع شد و عملیات اجرایی مرحله دوم آرامستان اراک به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کریم شفیعی شامگاه دوشنبه در نشست صحن رسمی شورای شهر اراک اظهار کرد: بازسازی 30 دستگاه اتوبوس شهری اراک در دستور کار شهرداری قرار دارد، که 4 دستگاه آن نهایی شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود دو دستگاه اتوبوس های بازسازی شده در روز بزرگداشت اراک (بیست و هشتم ماه جاری) وارد ناوگان اتوبوسرانی اراک شود و در اختیار اهالی منطقه مهرشهر (گاوخانه) قرار داده شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: روز اراک که مصادف است با روز صدارت میرزا تقی خان امیرکبیر با رعایت پروتکل های بهداشتی از سال گذشته باشکوه تر برگزار خواهد شد و برای این روز برنامه های متنوع پیش بینی شده است.

عملیات اجرای مرحله دوم آرامستان اراک به زودی آغاز می شود شهردار اراک گفت: به تازگی معضل حقوقی 2 هکتار زمین در مجاورت آرامستان اراک با رأی دادگاه به نفع شهرداری اراک رفع شد و عملیات مرحله دوم آرامستان اراک در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این رأی به شورای تأمین شهرستان اراک ابلاغ شده است که پس از تأیید، کارهای مقدماتی و دیوار کشی شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرای مرحله دوم آرامستان اراک به زودی آغاز می شود

عملیات اجرای مرحله دوم آرامستان اراک به زودی آغاز می شود