مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-13سياسي

جزییات رتبه بندی دانشگاهها براساس آموزش مجازی/ اجرای طرح از 2 هفته آینده


رییس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران با اشاره به جزییات رتبه بندی دانشگاه ها از نظر آموزش مجازی، گفت: فرایند ارزیابی الکترونیکی دانشگاه ها ظرف دو هفته آینده آغاز می شود.

- علی اکبر صفوی در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به جزییات رتبه بندی الکترونیکی دانشگاه ها گفت: از آنجا که انجمن یادگیری الکترونیکی ایران تخصصی ترین و مجرب ترین انجمن مرتبط با مباحث آموزش و یادگیری الکترونیکی در کشور است، وزارت علوم به این انجمن اعلام کرد برای انجام رتبه بندی الکترونیکی دانشگاه ها آمادگی دارد یا خیر.

البته این کار از چند سال قبل در انجمن آغاز شده بود.

وی ادامه داد: انجمن از چند سال قبل تمام شاخص ها، فرآیندها و روندها را برای ارزشیابی مؤسسات و اعتبار بخشی آنها به طور تخصصی انجام داده و تمام فرآیندهای آن را آماده کرده است.

آغاز فرایند ارزیابی دانشگاه ها از نظر آموزش الکترونیکی ظرف دو هفته آینده رییس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران افزود: قرار است بزودی به صورت داوطلبانه از بین مراکزی که خدمات آموزش الکترونیک ارائه می کنند چه در بخش خصوصی (مجموعه های زیر نظر وزارت علوم، مانند غیرانتفاعی ها) چه دانشگاه هایی که تمام مجازی یا الکترونیکی هستند و چه دانشگاه هایی مانند تهران، شیراز و اصفهان فرآیند ارزیابی را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رتبه بندی دانشگاهها براساس آموزش مجازی/ اجرای طرح از 2 هفته آینده

جزییات رتبه بندی دانشگاهها براساس آموزش مجازی/ اجرای طرح از 2 هفته آینده