مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 04:402020-10-13پزشكي

بیماران دیالیزی در صف انتظار برای دریافت واکسن آنفلوآنزا


رییس انجمن بیماران کلیوی چهارمحال و بختیاری گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیماران دیالیزی به صورت رایگان است اما این بیماران همچنان سرگردان هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس انجمن بیماران کلیوی چهارمحال و بختیاری گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیماران دیالیزی به صورت رایگان است اما این بیماران همچنان سرگردان هستند.

عزیزالله نافیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری حدود 400 بیمار دیالیزی وجود دارد، اظهار کرد: این بیماران در بخش های دیالیز بیمارستان ها و بخش های دیالیز درمانگاه ها شامل بیمارستان هاجر شهرکرد، کلینیک دی (به صورت آزاد)، بیمارستان تامین اجتماعی فرخ شهر، بیمارستان سیدالشهدا فارسان، بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن، بیمارستان شهدا لردگان، بخش دیالیز شهرستان سامان و بهداری محلی شهر هفشجان بستری می شوند.

وی با بیان اینکه افراد دیالیزی به حداقل سه جلسه انجام دیالیز در هفته نیاز دارند، افزود: امکان تعطیلی بخش های دیالیز وجود ندارد و خوشبختانه تاکنون مورد فوتی ناشی از کرونا از سوی بیماران دیالیزی در استان مشاهده نشده است.

رییس انجمن بیماران کلیوی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این بیماران جزء بیماران خاص محسوب می‎ شوند، گفت: داروهای این بیماران رایگان و دفترچه مشخص دارند، تزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران دیالیزی در صف انتظار برای دریافت واکسن آنفلوآنزا

بیماران دیالیزی در صف انتظار برای دریافت واکسن آنفلوآنزا