مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 01:552020-10-12اقتصادي

کاهش تقاضا برای گاز امسال رکورد می زند


آژانس بین المللی انرژی (IEA) در گزارش جدیدی پیش بینی کرد که با وجود بهبود مصرف در ماههای اخیر، تقاضای جهانی برای گاز طبیعی امسال بزرگترین کاهش مشاهده شده تاکنون را خواهد داشت.

- آژانس بین المللی انرژی (IEA) در گزارش جدیدی پیش بینی کرد که با وجود بهبود مصرف در ماههای اخیر، تقاضای جهانی برای گاز طبیعی امسال بزرگترین کاهش مشاهده شده تاکنون را خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش بازبینی امنیت گاز جهانی 2020 آژانس بین المللی انرژی آمده است: تقاضا برای گاز در سال 2020 به میزان سه درصد معادل 120 میلیارد متر مکعب کاهش پیدا خواهد کرد که بزرگترین کاهش سالانه در تاریخ بازارهای گاز طبیعی به شمار می رود.

آژانس بین المللی انرژی چهار ماه قبل پیش بینی کرده بود که تقاضای جهانی برای گاز طبیعی امسال چهار درصد معادل 150 میلیارد متر مکعب کاهش پیدا می کند و در آن زمان گفته بود این رقم دو برابر میزان افت تقاضا در زمان بحران مالی سال 2008 است.

تقاضای جهانی برای گاز در همه مناطق کاهش پیدا خواهد کرد اما بزرگترین کاهش در بازارهای توسعه یافته در اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اوراسیا ملموس خواهد بود و حدود 75 درصد از کاهش تقاضا برای گاز در سال 2020 مربوط به آنها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تقاضا برای گاز امسال رکورد می زند

کاهش تقاضا برای گاز امسال رکورد می زند