مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-12اجتماعي

مدارس برنامه سالانه داشته باشند / لزوم توجه به آسیب های اجتماعی


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که مدارس باید دارای برنامه سالانه باشند، گفت: در مدارس علاوه بر توجه به آموزش باید به آسیب های اجتماعی، - ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که مدارس باید دارای برنامه سالانه باشند، گفت: در مدارس علاوه بر توجه به آموزش باید به آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی برای توسعه سالانه، شاخص درصد قبولی و مهارت آموزی توجه شود.

علیرضا نخعی در جلسه ستاد شاهد لرستان، اظهار کرد: ستاد شاهد یکی از مهم ترین ستادهایی است که برای آموزش و پرورش دارای اهمیت بسزایی است، در این ستاد به امور تحصیلی یادگاران شهدا و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته می شود.

وی با بیان این که فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه معنوی نظام و کشور هستند و این شعار نیست بلکه رسالت آموزش و پرورش است، بر کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد تاکید کرد و افزود: رشد و افت فقط درصد قبولی نیست بلکه طبق مطالبه مقام معظم رهبری توجه به اهداف و برنامه های سند تحول بنیادین است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آموزش غیرحضوری در مدارس، ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و نیاز به آموزش غیر حضوری باید به صورت هدفمند از فضای مجازی استفاده کرد تا از افت تحصیلی جلوگیری شود این در حالی است که مدارس باید دارای برنامه سالانه باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس برنامه سالانه داشته باشند / لزوم توجه به آسیب های اجتماعی

مدارس برنامه سالانه داشته باشند / لزوم توجه به آسیب های اجتماعی