مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 16:302020-10-12سياسي

بهره گیری از ظرفیت های مدرن و سنتی برای ساخت کیش زیبا


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های دنیای مدرن و سنتی می تواند نقش موثری در فرآیند ساخت کیش زیبا و کیشوندی فاخر در این منطقه ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در آیین اختتامیه سمپوزیوم هفت سنگ کیش بر لزوم اهمیت شهروندسازی که موجب ارتقای کیفیت عملکرد ساخت شهر مدرن و افزایش مؤثر فعالیت های این منطقه می شود اشاره داشت و گفت: با مراجعه به تاریخ دوره رنسانس و دوره روشنگری و انقلاب صنعتی، بهره مندی از نرم افزار و سخت افزار، موجب تغییر و تحولاتی در جهان اجتماعی شد که امروز می توانیم از شهروند هوشمند به عنوان نرم افزاری ماندگار و اصیل یاد کنیم و عقلانیت، انسان مداری، شهرنشینی سطوحی است که باید در دنیای مدرن از دوره رنسانس به بعد شناسایی شود.

وی در ادامه با بیان این که بدون هنر نمی توانیم نرم افزار دنیای مدرن را تقویت کنیم تصریح کرد: هنر آن گوهری است که نرم افزار تغییر و تحول را ماندگار و جاودان می سازد.

در واقع  هنر تدبیری است که در زمان تغییر باید نقش خود را برجسته کند و یکی از سطوح آن شهرنشینی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که ظرفیت های سنت؛ ظرفیت هایی است که همچنان برای سازگاری با دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های مدرن و سنتی برای ساخت کیش زیبا

بهره گیری از ظرفیت های مدرن و سنتی برای ساخت کیش زیبا