مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 16:302020-10-12سياسي

خودکفایی 700 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در کشور


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: تاکنون 700 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در کشور توسط این نهاد خودکفا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الله عبدالملکی امروز در سفر به استان کرمان در حاشیه انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد 2 هزار و 900 شغل مددجویان کمیته امداد استان کرمان اظهار داشت: در گام اول انقلاب بر اساس مطالعه وسیعی که در سال 97 انجام شد، ایران از میانگین 20 کشور برتر دنیا در 350 شاخص بالاتر بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه ظرفیت ما برای پیشرفت بیش از آن چیزی ست که اتفاق افتاده، افزود: گام دوم یعنی از مسیر فعلی به سمت به فعلیت رساندن ظرفیت های واقعی برویم که تمدن نوین اسلامی با آن شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه برای جهش در پیشرفت نیازمند الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی هستیم که مقام معظم رهبری آن را در دهه چهارم انقلاب مطرح کردند، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی دو رکن اصلی دارد که رکن اول آن فرهنگ جهادی و رکن دوم تولید ملی است.

  عبدالملکی با اشاره به اینکه مهم ترین عامل برای تقویت تولید ملی کارآفرینی است، بیان کرد: همه ابزار لازم برای کارآفرینی در کشور را اعم از تقاضا، بازار، نیروی کار، شرکت های دانش بنیان، نزولات جوی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 700 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در کشور

خودکفایی 700 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در کشور