مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-12اقتصادي

آغاز عملیات ذخیره سازی 9هزار تن نمک در راهدارخانه های استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز عملیات ذخیره سازی 9هزار تن نمک و 21 هزار تن ماسه برای بازگشایی و برف روبی راه های استان در فصل زمستان خبر داد.

- وی افزود: به منظور بازگشایی مسیرهای پوشیده از برف در فصل سرد سال قرارداد خرید و حمل 9 هزار تن نمک و 21 هزار تن ماسه امضا شده است.

این مسؤول اضافه کرد: تاکنون 4هزار تن نمک و 10 هزار تن از ماسه خریداری شده به راهدارخانه های استان حمل شده و جابجایی بقیه آن نیز در حال انجام است.

حق لطفی با بیان اینکه حدود 3هزار تن مخلوط ماسه و نمک هم از سال گذشته ذخیره شده است، گفت: امسال 350 راهدار به همراه 300 دستگاه ماشین آلات برای انجام عملیات راهداری زمستانی در 26 راهدارخانه استان قزوین مستقر خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد، پیش از سفر با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای تماس گرفته و از وضعیت راه ها اطمینان حاصل کنند.

حق لطفی افزود: همچنین در صورت انجام سفرهای ضروری همراه داشتن تجهیزات زمستانی، بستن زنجیر چرخ و رعایت کامل قوانین رانندگی برای داشتن سفری ایمن ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ذخیره سازی 9هزار تن نمک در راهدارخانه های استان قزوین

آغاز عملیات ذخیره سازی 9هزار تن نمک در راهدارخانه های استان قزوین