مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 15:552020-10-12اقتصادي

اختصاص تسهیلات 1300 میلیارد تومان اعتباری به شرکت های دانش بنیان کشور


مسؤول امور مجلس و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از اختصاص تسهیلات 1300 میلیارد تومان اعتباری به شرکت های دانش بنیان کشور خبر داد و گفت: این تسهیلات با نرخ سود 12 درصد در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، مهدی خالقی عصر امروز در بازدید از شرکت های دانش بنیان، مرکز رشد و فناوری و شهرک صنعتی نیشابور اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی کشور پس از تصویب قانون دانش بنیان فعالیت خود را از سال 92 در چهار محور تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و توانمندسازی شروع کرد.

مسؤول امور مجلس و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور بیان کرد: از زمان شروع به کار صندوق تاکنون در حوزه تسهیلات یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار به شرکت های دانش بنیان سراسر کشور تخصیص یافت، همچنین، هزار میلیارد تومان هم به صندوق های پژوهشی و فن آوری کشور پرداخت شد تا در قالب تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و فن آوری اختصاص یابد.

  وی افزود: صندوق شکوفایی کشور صندوق تسهیلات را با نرخ سود 12 درصد در اختیار شرکت های دانش بنیان  قرار می دهد.

  خالقی با بیان اینکه صندوق در محور سرمایه کل نیازهای شرکت های دانش بنیان را در نظر گرفته است، ادامه داد: ما به خریداران محصولات دانش بنیان تسهیلات با نرخ سود 9 درصد می دهیم، همچنین در بعضی از شرکت های دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات 1300 میلیارد تومان اعتباری به شرکت های دانش بنیان کشور

اختصاص تسهیلات 1300 میلیارد تومان اعتباری به شرکت های دانش بنیان کشور