مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 15:102020-10-12فرهنگي

تأسیس 6 آموزشگاه آزاد هنری در استان سمنان


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از موافقت با تأسیس 6 آموزشگاه آزاد هنری در شهرستان های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل دلارام گفت: در نشست شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان سمنان، پرونده تأسیس 6 آموزشگاه آزاد هنری در شهرهای مختلف این استان موردبررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست با تأسیس آموزشگاه آزاد موسیقی به مدیرت ایوب صادقی نژاد در دامغان، آموزشگاه موسیقی به مدیریت جواد سالاری در گرمسار، آموزشگاه آزاد خوشنویسی به مدیرت احمد شریعتمداری طهرانی در شاهرود، آموزشگاه هنرهای سنتی به مدیریت نیره ابراهیمیان در شاهرود، آموزشگاه موسیقی با مدیریت حسین صائمی در شاهرود و آموزشگاه نقاشی کودک و نوجوان به مدیریت فاطمه قربانی در شاهرود موافقت شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در استان سمنان 95 آموزشگاه آزاد هنری در رشته ها و شهرستان های مختلف در زمینه ارائه آموزش های هنری به جوانان و نوجوانان علاقه مند به فعالیت های هنری فعال است.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس 6 آموزشگاه آزاد هنری در استان سمنان

تأسیس 6 آموزشگاه آزاد هنری در استان سمنان