مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 15:002020-10-12سياسي

روحانی: در حادثه سیل فروردین ماه سال 98 همه مردم پای کار آمدند


رییس جمهور با بیان اینکه کار بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی و تجاری و زیر ساخت های خسارت دیده از سیل فروردین و با سرعت و دقت بسیار خوبی انجام گرفته است، - اظهار داشت: با مقاوم سازی بناها و مکان یابی مناسب برای ساخت واحدهای مسکونی جدید تلاش شده که از خسارت های بیشتر در حوادث احتمالی آینده جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور، نوسازی و بازسازی مناطق سیل زده کشور را طی دوره زمانی اندکی بیشتر از یکسال، یک کار بزرگ تاریخی و از افتخارات ملی برشمرد و تاکید کرد همکاری و ایثار مردم در جریان سیل فروردین 98 و روند بازسازی خسارت ها، در تاریخ کشور ثبت شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرحهای ملی نوسازی و بازسازی مناطق سیل زده کشور گفت: 66 هزار واحد مسکونی و تجاری در حادثه تلخ سیل 98 کاملا از بین رفت و حدود 90 هزار واحد مسکونی و تجاری نیز آسیب دیدند.

دکتر روحانی با بیان اینکه در حادثه سیل فروردین ماه سال 98 همه مردم پای کار آمدند، گفت: رهبری معظم انقلاب که در همه مقاطع حساس رهبری و هدایت می کنند در این مساله نیز هدایت کردند، همه نهادها، بنیادها، نیروهای مسلح و همه مردم همه پای کار آمدند و ما در طول مدت یک سال و چند ماه توانستیم تقریبا همه جاده ها، روستاها و خانه ها را در همه مناطقی که در اثر سیل تخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: در حادثه سیل فروردین ماه سال 98 همه مردم پای کار آمدند

روحانی: در حادثه سیل فروردین ماه سال 98 همه مردم پای کار آمدند