مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-12اقتصادي

جزییات ثبت نام تلفن ثابت تهران ویژه کسب و کارها


علی دشتی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان «دفتر شما» که عرضه کننده خدمات دفتر کار مجازی در ایران است، از آخرین جزییات ثبت نام جدید خط تلفن ثابت با امکانات متعدد برای کسب و کارهای خرد و متوسط خبر داد.

- دفتر شما از سال 92 به کسب و کارهای ایرانی خدمات دفتر کار مجازی شامل شماره ثابت تهران با امکانات تلفن گویا، سانترال، صندوق صوتی و کرونا و تحریم کرده است، گفتگو کردیم.

دفترشما چند سالی است که به کسب و کارها خدمات دفتر کار مجازی ارائه می کند، در این باره بیشتر توضیح می دهید بله دفتر کار مجازی در پاسخ به نیاز کسب و کارهای کوچک به کاهش هزینه ها فعالیت می کند.

بسیاری کسب و کارهای جدید زمان و پول کمتری صرف تجهیزات غیر ضروری کسب و کار در عصر حاضر می کنند، مثل هزینه هایی چون اجاره دفتر کار، خرید شماره ثابت، تجهیزات اداری و غیره، این کاهش هزینه به مدد استفاده از دفتر کار مجازی است که با هزینه بسیار پایین تر این امکانات را برای شما فراهم می کند.

کسب و کارهای هرجای ایران که باشند می توانند صاحب خط تلفن ثابت تهران بدون نیاز به اجاره دفتر کار با امکانات تلفن گویا، صندوق صوتی، فکس اینترنتی و منشی شوند به خصوص در این شرایط نابسامان اقتصادی و همچنین شیوع کرونا ، دفتر کار مجازی باعث تسهیل دورکاری هم می شود شما می توانید تماس هایی که با یک تیم پراکند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام تلفن ثابت تهران ویژه کسب و کارها

جزییات ثبت نام تلفن ثابت تهران ویژه کسب و کارها