مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-12سياسي

راه حل مشکلات کشور کار جهادی و روحیه مطالبه گری است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، گفت: راه حل تمام مشکلات کشور کار جهادی و روحیه مطالبه گری به ویژه در قشر جوان و دانشجو جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین بود که حرم کاملاً تعطیل شود تا از سفر زائران به مشهد جلوگیری شود اما فکری به حال اقتصاد استان و شهر مشهد نکردند.

وی افزود: فقط حدود 37 هزار نفر از خدمه هتل ها و رستوران ها بیکار شدند و چندین برابر این عدد در سایر مشاغل آسیب دیده اند در حالی که ما پیشنهاد تفویض اختیارات به داخل استان و باز بودن کامل حرم و اقداماتی نظیر غربال گری در ورودی های شهر و قرنطینه مبتلایان را دادیم که با موافقت دستگاه های استانی رو برو شد و حتی هلال احمر اعلام آمادگی کرد تا آن را اجرا کند اما در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با آن موافقت نشد.

امام جمعه مشهد با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی موجود و گلایه از عدم مشورت مسئولان با سایرین در تصمیم های مهم اینچنینی، اظهار کرد: برخی از مالکین بازارها و هتل ها ضرر و زیان بسیاری دیده اند که این مسئله رابطه مستقیم با تعطیلی حرم دارد و خود تولیت آستان قدس هم در شرایط بسیار سختی درباره محدودیت های حرم قرار دارد و باز هم از مسئولین کشوری می خواهیم مدیریت بهتری در این زمینه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات کشور کار جهادی و روحیه مطالبه گری است

راه حل مشکلات کشور کار جهادی و روحیه مطالبه گری است