مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-12ورزشي

فرصت یک ماهه برای انتخاب مدیر عامل باشگاه استقلال


رییس فراکسیون ورزش مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی در خصوص نتیجه این جلسه خبر داد: در این جلسه پس از بررسی مشکلات باشگاه استقلال مقرر شد در فرصت یک ماهه ای که داده می شود هر چه سریع تر برای انتخاب مدیر عامل باشگاه تصمیم گیری شود .

- رییس فراکسیون ورزش مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی در خصوص نتیجه این جلسه خبر داد: در این جلسه پس از بررسی مشکلات باشگاه استقلال مقرر شد در فرصت یک ماهه ای که داده می شود هر چه سریع تر برای انتخاب مدیر عامل باشگاه تصمیم گیری شود و مشکلات ضروری تر باشگاه در خلال این مهم صورت پذیرد.

محمد مهدی فروردین در گفت وگو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیته تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس که برای رسیدگی به مسائل و مشکلات باشگاه استقلال برگزار شد، عنوان کرد: جلسه از ساعت 8:15 در کمیسیون تلفیق مجلس با حضور تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال، چند تن از نمایندگان مجلس، چند تن از عزیزان به نمایندگی از کانون هواداران باشگاه استقلال و معاونین وزیر ورزش برگزار شد.

وی افزود: بخش اول جلسه بدون حضور معاونین وزیر دنبال شد که در آن سخنان، دردل ها، مشکلات موجود و پیشنهاداتی از زبان پیشکسوتان مطرح شد، پس از آن معاونین وزیر نیز به ما ملحق شدند و به دنبال آن مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه برای انتخاب مدیر عامل باشگاه استقلال

فرصت یک ماهه برای انتخاب مدیر عامل باشگاه استقلال