مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-12حوادث

کلاهبرداری از طریق جعل رسید پایانه های فروشگاهی در زنجان


رییس پلیس فتا استان زنجان، از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند جعل رسید پایانه های فروشگاهی دراستان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدعلی آدینه لو گفت: با وصول شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارائه رسید جعلی دستگاه پایانه فروشگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: برابر تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم در قبال خرید کالا اقدام به ارائه پرینت تراکنش موفق کرده در حالی که وجهی به حساب فروشنده واریز نشده است و با سوءاستفاده از اعتماد وی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

رییس پلیس فتا استان زنجان، گفت: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و ادله های دیجیتالی وی توقیف، به پلیس فتا زنجان دلالت شد.

آدینه لو تاکید کرد: متهم پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت با این ترفند ازفروشگاه های متعددی درسطح شهر زنجان کلاهبرداری کرده و شهروندان ضمن فعال سازی سامانه پیامکی حساب های بانکی، هنگام انجام تراکنش از طریق پایانه های فروشگاهی (pos) به اطلاعات مندرج در رسیدهای چاپی دقت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق جعل رسید پایانه های فروشگاهی در زنجان

کلاهبرداری از طریق جعل رسید پایانه های فروشگاهی در زنجان