مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-12بين الملل

لاوروف: جنگ میان آذربایجان و ارمنستان همچنان ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) در دیدار با زهراب مناتساکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان تصریح کرد که آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی به طور کامل رعایت نمی شود و جنگ همچنان میان دو کشور جمهوری .

- وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای ارمنی خود ضمن تأکید بر اینکه توافق آتش بس در قره باغ کوهستانی به طور کامل رعایت نمی شود، گفت که جنگ همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) در دیدار با زهراب مناتساکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان تصریح کرد که آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی به طور کامل رعایت نمی شود و جنگ همچنان میان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان ادامه دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، لاوروف که بامداد شنبه هفته جاری از توافق آتش بس میان دو جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داده بود، با اشاره به نقض این توافق توسط طرفین گفت: جمعه و شنبه گذشته (18 و 19 مهرماه)، ما در این ساختمان با یکدیگر با همتای (جمهوری) آذربایجانی خود بودیم.

توافق مهمی با ابتکار عمل رییس جمهور [فدراسیون روسیه ولادیمیر]پوتین حاصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: جنگ میان آذربایجان و ارمنستان همچنان ادامه دارد

لاوروف: جنگ میان آذربایجان و ارمنستان همچنان ادامه دارد