مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-12فرهنگي

لمس با دستکش، شاید بوسه با ماسک!


تماس بین بازیگرانی که با هم محرم نیستند همواره با چالش همراه بوده است به گونه ای که در برخی صحنه های فیلم ها دیده ایم که مثلا زن غش کرده و مرد کنارش فقط داد می زند و بالا پایین می پرد و .

- پیشتر در معدود فیلم‌های شاهد تماس بین مرد و زن بوده‌ایم مثل تماس‌های که در فیلم‌های علیرضا داوود نژاد وجود دارد و چون بازیگران برادر و خواهر یل عمو و برادرزاده و .

هستند مشکلی وجود ندارد یا در همین اواخر در فیلم «شنای پروانه» به دلیل زن و شوهر بدن جواد عزتی و مه‌لقا باقری چندین بار تماس بین آنها بود که آن هم مشکلی نداشت.

ولی مقوله تماس بین بازیگرانی که با هم محرم نیستند همواره با چالش همراه بوده است به گونه‌ای که در برخی صحنه‌های فیلم‌ها دیده‌ایم که مثلا زن غش کرده است و مرد کنارش فقط دارد داد می‌زند و بالا پایین می‌پرد تا عاقبت یک زن دیگری بیایید و به همسرش کمک کند و .

حال سازندگان سریال «آقازاده» به تمهید جدیدی روی آورده‌اند استفاده از دستکش، آن هم دستکش آشپزخانه که مادر با آن در حال کار است.

بسیار هم عالی، می‌توان شخصیتی هم نوشت که طرف وسواسی باشد و همیشه دستکش به دست داشته باشد و راحت به سر و صورت شخصیت‌های پسر، شوهر، برادر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لمس با دستکش، شاید بوسه با ماسک!

لمس با دستکش، شاید بوسه با ماسک!