مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-12سياسي

پیکر شهید سلمانیان پنجشنبه در کرج تشییع می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر پاک شهید مدافع حرم مجید سلمانیان از شهدای خان طومان با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرج تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان اظهار کرد: پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت الاسلام والمسلمین مجید سلمانیان از شهدای خان طومان صبح پنج شنبه 24 مهرماه از ساعت 9 هم زمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماشین از سپاه امام حسن مجتبی (ع) به سمت میدان شهدا تشییع می شود.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر وی نیز از ساعت 8 الی 9 صبح همان روز در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع برای خاک سپاری به امام زاده طاهر (ع) منتقل و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده می شود.

وی در پایان متذکر شد: شهادت مزد مجاهدت صادقانه و عاشقانه است، کشور ما در تمامی عرصه ها مدیون خون شهدای والامقام در تمامی عرصه ها بوده و خواهد بود، انقلاب اسلامی با رشادت های شهدای مدافع حرم تداوم یافت و امروز باید بتوانیم از ارزش هایی که این کبوتران خونین بال برای حفظ آن ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید سلمانیان پنجشنبه در کرج تشییع می شود

پیکر شهید سلمانیان پنجشنبه در کرج تشییع می شود