مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-12اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی سد تغذیه مصنوعی پاپون در فارس


سد خاکی تغذیه مصنوعی پاپون واقع در شهرستان کوه چنار از توابع استان فارس با ظرفیت آبگیری 600 هزار متر مکعب در هر نوبت آبگیری قادر به نگهداشت و تغذیه حدود دومیلیون متر مکعب آب به سفره های آب زیر زمینی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام، اظهار داشت: در حال حاضر 63.

5 میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل این سد تامین شده و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آغاز شده است.

امیر اسلامی افزود: 43.

5 میلیارد ریال از مبلغ مذکور با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و مابقی با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین شده است.

به گفته وی، در فاز اول، بخشی از عملیات اجرایی سد مذکور در حدود هفت درصد،  با اعتبارات استانی در سال مالی 89 توسط پیمانکار اجرا شد که در ادامه متأسفانه به دلیل عدم تخصیص کافی و محدودیت های توزیع اعتبارات، طرح به طور کامل متوقف شد.

اسلامی بیان کرد: ساخت سد خاکی تغذیه مصنوعی پاپون شهرستان کوه چنار با هدف کنترل و مهار سیلاب، تغذیه آبخوان ها و افزایش آبدهی منابع آب کشاورزی محدوده پایین دست از سال 1387 با انجام مطالعات در دستور کار  س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی سد تغذیه مصنوعی پاپون در فارس

آغاز عملیات اجرایی سد تغذیه مصنوعی پاپون در فارس