مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-12پزشكي

ضرورت توجه به بازاجتماعی کردن معتادان بهبودیافته در همدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با بیان اینکه بازاجتماعی کردن معتادان بهبود یافته امری مهم است گفت : اغلب بهبودیافتگان به علت عدم وجود حمایت های اجتماعی پس از خروج از مراکز درمانی مجدد به چرخه اعتیاد باز می گردند که به همین دلیل مراقبت .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین عسگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر یکی از چالش های اساسی است که موجب ناهنجاری های گسترده اجتماعی شده و بار مالی، بهداشتی و اقتصادی زیادی را بر پیکره جامعه وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه فرد معتاد نه تنها به خود آسیب می زند بلکه موجب بسیاری از مسائل اجتماعی می شود گفت: سوء مصرف مواد مخدر منجر به افزایش آسیب های اجتماعی و افزایش جمعیت کیفری زندان ها شده است که به دنبال آن بی سامانی خانواده ها، طلاق، خودکشی، فقر و سایر آسیب های دیگر را نیز منجر می شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بیان کرد: توجه به معتادان بهبود یافته و باز اجتماعی کردن آنها امری مهم است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی ها حاکی از آن بوده که اغلب بهبودیافتگان به علت عدم وجود حمایت های اجتماعی پس از خروج از مراکز درمانی مجدد به چرخه اعتیاد باز می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به بازاجتماعی کردن معتادان بهبودیافته در همدان

ضرورت توجه به بازاجتماعی کردن معتادان بهبودیافته در همدان