مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-12پزشكي

توجه به اشتغال معتادان بهبودیافته آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: توجه به اشتغال پایدار معتادان بهبود یافته از تکرار آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عسگری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باز اجتماعی کردن معتادان بهبود یافته امری مهم است، بیان کرد: اغلب بهبودیافتگان به علت عدم وجود حمایت های اجتماعی پس از خروج از مراکز درمانی مجدد به چرخه اعتیاد باز می گردند به همین دلیل مراقبت های پس از بهبود از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان عنوان کرد: اعتیاد و سو مصرف مواد مخدر یکی از چالش های اساسی است که موجب ناهنجاری های گسترده اجتماعی شده و بار مالی، بهداشتی و اقتصادی زیادی را بر پیکره جامعه وارد می آورد.

وی با اشاره به اینکه فرد معتاد نه تنها به خود آسیب می زند بلکه موجب بسیاری از مسائل اجتماعی می شود، ادامه داد: سو مصرف مواد مخدر منجر به افزایش آسیب های اجتماعی و افزایش جمعیت کیفری زندان ها شده و به دنبال آن به بی سامانی خانواده ها، طلاق، خودکشی، فقر و سایر آسیب های دیگر منجر می شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان افزود: توجه به معتادان بهبود یافته و باز اجتماعی کردن آنان امری مهم است و بررسی ها حاکی از آن است که اغلب بهبودیافتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اشتغال معتادان بهبودیافته آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

توجه به اشتغال معتادان بهبودیافته آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد