مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-12سياسي

هویت سازی استان ها باید با کمک حوزه های هنری انجام شود


معاون راهبری استان های حوزه هنری گفت: حوزه های هنری مراکز استانی باید در هویت سازی برای استان خود تلاش کنند و با ابزار هنر و کمک هنرمندان متعهد این مهم را رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم مرادی بیناباج ظهر سه شنبه در دیدار از حوزه هنری استان البرز با ارائه نکاتی در خصوص هویت بخشی در استان های کشور اظهار کرد: حوزه های هنری مراکز استانی باید در هویت سازی برای استان خود تلاش کنند و با ابزار هنر و کمک هنرمندان متعهد این مهم را رقم بزنند.

وی بیان این نکته که تحول در حوزه هنری باید از تحول در مراکز استانی آغاز شود، تصریح کرد: معاونت راهبری استان ها در حوزه هنری انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت های بومی و منطقه ای و پیشنهادات مراکز استانی برای هر استان یک سند راهبردی تدوین کرده است که از این پس استان ها با توجه به این سند در پیشبرد و اجرای این نقشه راه باید تلاش کنند.

معاون راهبری استان های حوزه هنری، هویت سازی در استان ها را مسئله مهمی عنوان کرد و گفت: هویت بخشی در استان باید بر اساس مفاخر، شخصیت ها و وقایع هر استان شکل بگیرد که این موضوع نیازمند بانک اطلاعاتی کامل و جامعی است که باید با کمک هنرمندان در هر استان تشکیل و توسط رسانه در سطح استان برجسته سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت سازی استان ها باید با کمک حوزه های هنری انجام شود

هویت سازی استان ها باید با کمک حوزه های هنری انجام شود