مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-12سياسي

ارتقاء سواد رسانه ای نخستین نیاز امروز است


رییس سازمان فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی برای ارتقای فرهنگ جامعه تلاش می کند و در این راه برنامه ریزی های مختلفی را با همراهی و همکاری نهادهای مختلف انجام می دهد، - ایسنا/فارس رییس سازمان فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی برای ارتقای فرهنگ جامعه تلاش می کند و در این راه برنامه ریزی های مختلفی را با همراهی و همکاری نهادهای مختلف انجام می دهد، نخستین نیاز امروز جامعه را ارتقای سواد رسانه ای و تلاش برای فرهنگ سازی آن دانست.

محمد صحت دوشنبه 21 مهر در دیدار با رییس جهاددانشگاهی فارس استان افزود: با مجموعه جهاددانشگاهی آشنایی کاملی داریم و افرادی جهادگر در آن مشغول به فعالیت هستند.

او با تأکید بر لزوم ارتقای همکاری های بین سازمانی برای فعالیت در عرصه فضای مجازی، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا کارهای علمی را در فضای مجازی انجام دهیم و در این زمینه نیز از هیچ همکاری با سازمان های دیگر دریغ نخواهیم کرد.

صحت، جهاددانشگاهی را مجموعه ای جوان، جهادی و علمی دانست که باید یک شاخصه مهم دیگری هم به آن اضافه کرد و آن تعهد و تدین است و سپس ادامه داد: جهادگران دانشگاهی همگی افرادی معتقد هستند و مسلماً کار کردن پای اعتقادات و باورها موجب پیشرفت امور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سواد رسانه ای نخستین نیاز امروز است

ارتقاء سواد رسانه ای نخستین نیاز امروز است