مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-12اجتماعي

بهره مندی 27 هزار و 830 دانش آموز نیازمند خراسان جنوبی از کمک های مؤمنانه


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 27 هزار و 830 دانش آموز نیازمند از کمک های مؤمنانه فرهنگیان و دانش آموزان خراسان جنوبی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، محمد علی واقعی صبح دوشنبه در نشست خبری اظهارکرد: از ابتدای شیوع کرونا تمامی همکاران فرهنگی به صورت خودجوش مدارس را برای حضور دانش آموزان ضدعفونی کردند که این موضوع تا زمان تعطیلی مدارس ادامه پیدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به حضور 167 تیم جهادی برای ضدعفونی کردن مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: در یک مرحله حدود یک میلیارد و 354 هزار تومان سرانه بهداشتی به مدارس استان اختصاص یافت.

واقعی با بیان اینکه در زمان امتحانات نهایی 10 هزار ماسک و 10 هزار دستکش از سوی استانداری به آموزشگاه های خراسان جنوبی اختصاص یافت، ادامه داد: همچنین بعد از بازگشایی مدارس از سوی استانداری خراسان جنوبی 200 هزار ماسک در اختیار مدارس مناطق محروم قرار گرفت.

تعطیلی آموزش حضوری مدارس در پنج شهرستان به مدت یک هفته وی گفت: از ابتدای بازگشایی مدارس ملاک آموزش های ما آموزش حضوری بود مگر اینکه ستاد مدیریت در خراسان جنوبی طبق تصمیم أخذ شده در پنج شهرستان خراسان جنوبی شامل شهرستان های بیرجند، قاین، طبس، فردوس و نهبندان به مدت یک هفته آموزش حضوری تعطیل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 27 هزار و 830 دانش آموز نیازمند خراسان جنوبی از کمک های مؤمنانه

بهره مندی 27 هزار و 830 دانش آموز نیازمند خراسان جنوبی از کمک های مؤمنانه