مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-12بين الملل

ماموریت ویژه ترامپ برای ولیعهد ابوظبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با ولیعهد ابوظبی درباره شیوع کرونا، - رییس جمهور آمریکا و ولیعهد ابوظبی گفتگویی تلفنی با یکدیگر داشته اند و ترامپ در این تماس ماموریتی ویژه را به محمد بن زاید سپرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با ولیعهد ابوظبی درباره شیوع کرونا، راه های تقویت امنیت منطقه ای و تقویت رشد اقتصادی از طریق مشارکت های عمومی و خصوصی گفتگو کرد.

ترامپ ضمن تبریک به مناسبت امضای آنچه وی انعقاد توافق ابراهیمی برای عادی سازی روابط امارات و اسراییل خوانده است، از بن زائد درخواست کرده است که این فرصت را مغتنم شمرده و از دیگر رهبران خاورمیانه بخواهد که همین مسیر را به سوی آنچه وی صلح و شکوفایی در منطقه خوانده است گام بردارند.

پایگاه صهیونیستی عاروتص شواع نیز درباره این گفتگوی تلفنی می نویسد: رییس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی از او خواست که دیگر کشور های منطقه را به پیوستن به امارات و بحرین در انعقاد توافق با رژیم صهیونیستی مجاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ویژه ترامپ برای ولیعهد ابوظبی

ماموریت ویژه ترامپ برای ولیعهد ابوظبی