مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-12سياسي

نباید در مسیر اجرای شهرک های گلخانه ای مانع ایجاد شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در مسیر اجرای شهرک های گلخانه ای ملایر مانع ایجاد شود بر لزوم توسعه صادرات محصولات باغی و صنعت مبل و منبت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام احد آزادی خواه صبح امروز در نشست تخصصی بخش کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به سفر اخیر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و چند تن از معاونان وزرای مربوطه به ملایر و بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در بخش کشاورزی و سایر حوزه ها اظهار کرد: این سفر رهاوردهای  مطلوب و مثبتی داشت.

وی بخش خصوصی را سرمایه کشور و شهرستان دانست و ضمن اینکه فراهم کردن زیرساخت های کشاورزی را ضروری خواند بر لزوم آماده سازی طرح های آبخیزداری تاکید کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر توسعه طرح فراز، تکمیل طرح آبرسانی از سد کلان، ارائه طرح برای اجرای شهرک دامپروری کرتیل آباد، لایروبی قنوات، بهره گیری از ظرفیت کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، تبلیغات محیطی برای بیمه کشاورزان و تشویق کشاورزان برای بیمه محصولات و تلاش برای حل مشکل کارت شناسایی مرغداری ها تاکید کرد و گفت: در تمامی حوزه ها آماده کمک و پیگیری برای حل مشکلات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در مسیر اجرای شهرک های گلخانه ای مانع ایجاد شود

نباید در مسیر اجرای شهرک های گلخانه ای مانع ایجاد شود