مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-12ورزشي

فینالیست های دفاع سه دقیقه ای پایان نامه مشخص می شوند


دبیرخانه مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه (MT3) اعلام کرد که مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره این مسابقات روز سه شنبه 29 مهر برگزار خواهد شد.

- دبیرخانه مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه (MT3) اعلام کرد که مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره این مسابقات روز سه شنبه 29 مهر برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مرحله که با توجه به ملاحظات بهداشتی مربوط به شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود، ویدئوهای ارسالی شرکت کنندگان راه یافته به مرحله نیمه نهایی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شرکت کنندگان در مرحله نیمه نهایی در قالب چهار گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند و در هر گروه فردی که بالاترین امتیاز را کسب کند، راهی مرحله فینال خواهد شد.

نفرات دوم هر گروه نیز راهی مرحله رأی گیری مردمی خواهند شد که از میان آنها، یک شرکت کننده به جمع فینالیست ها خواهد پیوست.

رأی گیری مردمی پس از مشخص شدن برگزیدگان و از طریق صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاددانشگاهی انجام خواهد شد که جزییات آن متعاقباً اعلام می شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه(MT3)، جلسه ارزیابی مرحله نیمه نهایی این مسابقات از ساعت 13:30 روز 29 مهر آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینالیست های دفاع سه دقیقه ای پایان نامه مشخص می شوند

فینالیست های دفاع سه دقیقه ای پایان نامه مشخص می شوند