مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-12فرهنگي

درگذشت 3 کارشناس میراث فرهنگی در ماموریت


«محسن شیخ الاسلامی»، «ابوالفضل عبیدی» و «محمدرضا سندگل» کارشناسان میراث فرهنگی سه استان مختلف کشور در حین انجام ماموریت در محور نیک شهر - چابهار تصادف کردند و از دنیا رفتند.

- محسن شیخ الاسلامی ، ابوالفضل عبیدی و محمدرضا سندگل کارشناسان میراث فرهنگی سه استان مختلف کشور در حین انجام ماموریت در محور نیک شهر - چابهار تصادف کردند و از دنیا رفتند.

محمد سپنجی، کارشناس میراث فرهنگی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: محسن شیخ الاسلامی و ابوالفضل عبیدی - دو کارشناس دفتر محوطه ها و بناهای تاریخی وزارتخانه میراث فرهنگی - که برای بازدید از چند بنای تاریخی سیستان و بلوچستان به این استان رفته بودند، پس از برگزاری جلساتی در روز یکشنبه 19 مهر، بامداد امروز - دوشنبه 20 مهر - همراه با محمدرضا سندگل - مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان - برای بازدید از مرمت عمارت پست خانه در چابهار (که در طول چند هفته گذشته روند مرمت این بنای تاریخی توسط رسانه ها و فعالان میراث فرهنگی نقد شده بود) به سمت چابهار حرکت می کنند.

او ادامه داد: ماموریت آن ها ساعت سه و نیم صبح امروز از زابل به سمت چابهار آغاز می شود که براساس اعلام پلیس راه، به دلیل خواب آلودگی راننده، ماشین تصادف کرده و سه کارشناس میراث فرهنگی و راننده اداره کل میراث فرهنگی استان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت 3 کارشناس میراث فرهنگی در ماموریت

درگذشت 3 کارشناس میراث فرهنگی در ماموریت