مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-12سياسي

2 کاندیداهای قطعی انتخابات 1400 چه کسانی هستند؟


یک روزنامه از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی و عزت الله ضرغامی رییس سابق صداوسیما به عنوان کاندیداهای قطعی انتخابات 1400 نام برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت: از ناظران و تحلیلگران سیاست ایرانی، کم نیستند آنها که معتقدند انتخابات در ایران، به خصوص مهم ترینش که انتخابات ریاست جمهوری باشد.

-از آنجا که حزبی نیست و کاندیداهای انتخاباتی و البته بسیاری از کنشگران خرد و کلان سیاسی افتخار خود را این می دانند که به هیچ حزب و دسته ای وابسته نیستند- انتخاباتی است احساسی تا منطقی و مبتنی بر اصول و قواعد کار سیاست و به همین دلیل، گمانه زنی درباره اینکه درنهایت چه کسی و با چه شعار و کدام کمپین انتخاباتی پیروز می شود تا همان روزهای پایانی تبلیغات هم ممکن نیست.

مسعود میرکاظمی که زمانی در مجلس نهم ازجمله پایداری های پارلمان بود و پیش تر، مقطعی در دولت احمدی نژاد، وزیر نفت مملکت یکی از آن کسانی است که گفته کسی رییس جمهور می شود که بتواند یک هفته، ده روز آخر روی موج انتخابات سوار شود و خود را برساند به میدان پاستور.

چنین شرایطی است که باعث می شود دست کم یکی از چندین و چند روش گمانه زنی درمورد اینکه کدام یک از سیاستمداران هوای ریاست جمهوری در سر دارد، این باشد که موضع گیری های رسانه ای و اظهارنظرهایش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کاندیداهای قطعی انتخابات 1400 چه کسانی هستند؟

2 کاندیداهای قطعی انتخابات 1400 چه کسانی هستند؟