مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 04:402020-10-12سياسي

مردم نسبت به عملکرد شرکت آب فاضلاب در دلگان انتقاد جدی دارند


امام جمعه دلگان با تاکید بر اینکه علی رغم تلاش مسئولین شهرستان مشکلات بی آبی در برخی روستاهای شهرستان دلگان مانند چاه اسحاق آنقدر طولانی شده که مردم دیگر تاب نمی آوردند و خواستار اقدام عاجل شرکت آبفای روستایی برای حل مشکل آب شرب روستاهای این شهرستان شد.

-   حجت الاسلام عظیم بامری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز در برخی از نقاط استان سیستان و بلوچستان زنان گالن و یا ظرف آب بر  سر می گذارند و کیلومترها طی می کنند تا بتوانند آب شرب داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه این شرایط زیبنده جامعه اسلامی نیست گفت: بسیاری از مشکلات موجود در منطقه ناشی از ضعف مدیریت است، 75 روز بی آبی را تحمل کردن کار راحتی نیست علارقم پیگیری های فرماندار شهرستان اما هنوز اداره آب و فاضلاب روستایی در این زمینه اقدامی انجام نداده است.

بامری ادامه داد: بسیاری از اعتبارات تخصیصی به شهرستان در مرکز شهرستان هزینه می شود و متاسفانه روستاهای اطراف دیده نمی شوند و این ضروری است تا مسئولان ضمن توزیع عادلانه اعتبارات در راستای کاهش مشکلات  مردم در روستاها  اقدامی اساسی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات مردم اقدام اساسی صورت گیرد از مسئولین اداره آب فاضلاب روستایی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نسبت به عملکرد شرکت آب فاضلاب در دلگان انتقاد جدی دارند

مردم نسبت به عملکرد شرکت آب فاضلاب در دلگان انتقاد جدی دارند