مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 22:552020-10-11پزشكي

پوشش 100 درصدی کودکان 3 تا 6 سال فیروزکوه در طرح تنبلی چشم


رییس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: طرح تنبلی چشم برای کودکان 3 تا 6 سال در سال گذشته با پوشش 100 درصدی همراه بود و در سال 99 نیز با داشتن دو پایگاه در شهرستان به صورت دائمی به مردم خدمات ارائه می شود.

- علی اصغر عموزاده رییس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نابینایی را به دو صورت می توان تعریف کرد، یک مورد ارثی و یک مورد هم غیرارثی که بر اثر صدمه و یا حادثه است که در هر دو زمینه می توان پیشگیری انجام داد.

وی گفت: طرح تنبلی چشم برای کودکان 3 تا 6 سال در سال گذشته با پوشش 100 درصدی همراه بود و در سال 99 نیز با داشتن دو پایگاه در شهرستان که به صورت دائمی به مردم خدمات می دهند و از کودکان تست بینایی می گیرند تا حد ممکن از نابینایی پیشگیری کردیم چرا که درمان چشم از کودکی بسیار مؤثرتر است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در زمینه نابینایی ارثی نیز با همکاری شبکه بهداشت اقدام به برگزاری دوره آموزش پیش از ازدواج کردیم تا ازدواجی که منجر به تولد یک کودک نابینا می شود اتفاق نیافتد.

عموزاده خاطرنشان کرد: در شهرستان فیروزکوه در حوزه توانبخشی نابینایان 65 پرونده نابینایی وجود دارد که چهار مورد نابینای بسیار شدید و سه مورد نابینای مطلق است و مجموعه خدماتی که اداره بهزیستی به این عزیزان ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی کودکان 3 تا 6 سال فیروزکوه در طرح تنبلی چشم

پوشش 100 درصدی کودکان 3 تا 6 سال فیروزکوه در طرح تنبلی چشم