مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 19:502020-10-11اقتصادي

طرح توسعه مشاغل خانگی، بستری برای شکوفایی ظرفیت های اقتصادی


طرح توسعه مشاغل خانگی بستر مناسبی برای فعال شدن ظرفیت اقتصادی بیکاران ناشی از شوک کرونا، دانشگاهیان و نیز خانواده های آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی است.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی بستر مناسبی برای فعال شدن ظرفیت اقتصادی بیکاران ناشی از شوک کرونا، دانشگاهیان و نیز خانواده های آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی است.

محمدرضا شافعیان در نشست با هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران، اظهارکرد: امروز جهاد دانشگاهی با رشد فزاینده در حوزه های مختلف به ویژه پژوهشی، فرهنگی و پزشکی توانسته دستاوردهای چشمگیری را در سطح کشور و بین الملل به نمایش بگذارد.

وی راه اندازی بانک خون رویان در سراسر کشور را یکی دیگر از مصادیق اعتماد جهاد دانشگاهی به جوانان خوشفکر کشور دانست و افزود: این نهاد با تلاش انقلابی خود طی چهل سال فعالیت علمی توانست بستر مناسبی را برای ورود جوانان خوشفکر به فضای کسب و کار خلاقانه و علمی فراهم کند.

رییس جهاد دانشگاهی مازندارن با اشاره به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تصریح کرد: مجری این طرح جهاد دانشگاهی است و خدمات این طرح می تواند بستر خوبی برای فعال شدن بیکاران ناشی از شوک کرونا، دانشگاهیان و نیز خانواده های آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه مشاغل خانگی، بستری برای شکوفایی ظرفیت های اقتصادی

طرح توسعه مشاغل خانگی، بستری برای شکوفایی ظرفیت های اقتصادی