مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 19:002020-10-11بين الملل

رییس بیمارستان سینا: با ادامه این وضع به اندازه جنگ ایران و عراق کشته می دهیم


اگر مردم با مسئولان همکاری نکنند، شاید به اندازه جنگ بین ایران و عراق فوتی کرونا داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، طالب پور رییس بیمارستان سینا طی ارتباط تصویری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بیان کرد: در بیمارستان ما سهمیه بیماران کرونایی به اوج خود رسیده است و ما علیرغم ازدحام بیشتر بیماران در سطح شهر بیشتر از این توان اجرا نداریم.

او ادامه داد: امروز در جلسه کمیته بحران اعلام شد که تمام تخت‌های ای سی یو بیمارستان 100 درصد پر شده است و حتی یک مورد تخت خالی در بخش کرونا نداریم، اما متاسفانه بیماری رو به افزایش است و این تاسف رعایت نکردن را نشان می‌دهد.

رییس بیمارستان سینا تصریح کرد: علیرغم تلاش بسیار زیاد و شبانه روزی که تیم‌های مختلف پزشکی انجام می‌دهند این سهمیه و درصدی که برای کرونا اختصاص داده شده کاملا پر شده است، راه مبارزه با کرونا، درمان در بیمارستان‌ها نیست بلکه امور بهداشتی است.

همکاری نکردن مردم، شمار فوتی ها را بیش از جنگ ایران و عراق می کند او بیان کرد: اگر مردم با مسئولینی که در این زمینه فعالیت می‌کنند همکاری نکنند، شاید به اندازه جنگ بین ایران و عراق کشته به علت کرونا داشته باشیم، باید با رعایت بهداشت میزان مرگ و میر را کاهش دهیم، از مردم تقاضا می‌کنیم که حتماً ماسک بزنند و رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بیمارستان سینا: با ادامه این وضع به اندازه جنگ ایران و عراق کشته می دهیم

رییس بیمارستان سینا: با ادامه این وضع به اندازه جنگ ایران و عراق کشته می دهیم