مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 18:252020-10-11اقتصادي

اردبیل استان پیشرو در آبیاری تحت فشار در کشور


فرماندار اردبیل تولیدات کشاورزی را جزو نیازمندی های اولیه عنوان کرد و گفت: تولیدات محصولات کشاورزی با توسعه بیش از پیش آبیاری تحت فشار در اردبیل به عنوان استان پیشرو ضروری است.

- به گزارشخبرنگار مهر ، مسعود امامی یگانه عصر یکشنبه در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اردبیل تولیدات کشاورزی را از نیازمندی های اولیه در اقتصاد و معیشت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود لازم است تا سطح تولیدات را افزایش دهیم.

فرماندار اردبیل از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای آبیاری تحت فشار خبر داد و افزود: مدیریت منابع آب ضروری بوده و از اولویت های اصلی به شمار می آید که در این خصوص 50 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای آبیاری تحت فشار جذب شده است که یک مقدار شاخص محسوب می شود.

اردبیل استان پیشرو در آبیاری تحت فشار امامی یگانه تصریح کرد: در آبیاری تحت فشار جزو استان های پیشرو حتی در سطح کشور هستیم چنانچه در شهرستان اردبیل 2800 هکتار در دست اقدام داشته و علاوه بر آن 5000 هکتار پروژه جدید نیز در صدد اجرایی کردن هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی زمان اختصاص آبدهی ها و میزان حق آبه خاطر نشان کرد: طبق مصوبات جلسات با شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی مقرر شد تفاهم نامه مشترکی بین این ادارات و بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل استان پیشرو در آبیاری تحت فشار در کشور

اردبیل استان پیشرو در آبیاری تحت فشار در کشور