مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-11اقتصادي

عرضه قلیان در همه اماکن به خصوص در ساحل بندرعباس ممنوع است


عرضه قلیان در همه اماکن به خصوص در طول ساحل بندرعباس ممنوع است و دستگاههای متولی با عرضه کنندگان قلیان برخورد و قلیان ها را جمع آوری و معدوم کنند.

- بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: عرضه قلیان در همه اماکن به خصوص در طول ساحل بندرعباس ممنوع است و دستگاههای متولی با عرضه کنندگان قلیان برخورد و قلیان ها را جمع آوری و معدوم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرستان که در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد، بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و اصناف الزامی است و بانک ها نیز باید بیشتر از گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند و همچنین مردم بلافاصله هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده و از حضور در تجمعات، میهمانی، دورهمی و مکان های غیر ضروری خودداری کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب مردم شریف شهرستان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: مردم عزیز باید همچنان رعایت نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشند و از سفرهای بین شهری و روستایی خودداری و استفاده از ماسک را یک ضرورت بدانند.

کناری ضمن تشکر از همکاری اصناف در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد: اصناف همچنان از ماسک استفاده کنند و از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری و کلیه اتحادیه ها تیم بازرسی خود را فعال و بطور روزانه از صنوف سطح شهر بازدید و ضمن تشکر از کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه قلیان در همه اماکن به خصوص در ساحل بندرعباس ممنوع است

عرضه قلیان در همه اماکن به خصوص در ساحل بندرعباس ممنوع است