مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 15:302020-10-11سياسي

رفع مشکلات آب و فاضلاب در سایت جدید روستای کالپوش انجام می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: رفع مشکلات آب و فاضلاب در سایت جدید روستای کالپوش انجام می شود تا شاهد تکمیل این سایت و احداث خانه های مردم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران ضمن بیان اینکه برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه حسین آباد کالپوش در ماه های گذشته اقدام های بسیار قابل توجهی انجام شد، تاکید کرد: با رفع مشکلات آب و فاضلاب در سایت جدید به صورت 100 درصدی مکان جدید برای اهالی مصیبت دیده حسین آباد قابل سکونت خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدام های خوبی در بخش برق، گاز و دیگر مشکلات زیرساختی در حسین آباد کالپوش انجام شد و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان برای رفع آب آشامیدنی و فاضلاب منطقه هم اقدام خواهد شد، افزود: استانداری برای تسریع در رفع مشکلات حسین آباد کالپوش تاکید بسیاری داشته و با تلاش مضاعف مسئولان برای گره گشایی از مشکلات مردم فهمیم منطقه حسین آباد اقدام شود.

معاون استاندار سمنان گفت: شاید ماهیت زلزله چندان قابل پیش بینی برای مدیریت بحران احتمالی چندان مشخص نباشد اما برای جلوگیری از وقوع سیل و مدیریت بحران قبل از جاری شدن سیلاب می توان از هم اکنون اقدام هایی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات آب و فاضلاب در سایت جدید روستای کالپوش انجام می شود

رفع مشکلات آب و فاضلاب در سایت جدید روستای کالپوش انجام می شود