مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-11اجتماعي

استفاده پلیس فتا از نرم افزارسها برای آموزش های آنلاین وآگاه سازی


پلیس فتا از ظرفیت نرم افزار سها برای آموزش های آنلاین و آگاه سازی عمومی در راستای پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر استفاده خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی امروز در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند آموزش آنلاین سها افزود: پلیس فتا به جهت شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا ، بستری را برای آموزش های آنلاین و آگاه سازی عمومی پیگیر بود تا بتواند مسائل پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر را به اطلاع مردم برساند.

محسن محمودی ادامه داد: طی جلسات صورت گرفته این سامانه به ما معرفی شد و با بررسی های انجام گرفته مشخص گردید که این سامانه هوشمند می تواند از لحاظ حوزه های امنیتی، استفاده کاربران و برقراری ارتباط در چرخه وقوع پیشگیری از جرایم نقش مؤثری را ایفا کند.

وی گفت: در این راستا برنامه های خوبی برای سازمان و نهادها به عمل خواهد آمد و بهتر است که اولین گام از خود نهادها و سازمان های شهرستان اسکو آغاز شود.

وی با اشاره بر نحوه برخورد با تهدیدات و آسیب های فضای مجازی توضیح داد: می توان از این سامانه بهتر استفاده کرده و پلیس نیز برای آموزش همگانی خود از این سامانه نیز استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده پلیس فتا از نرم افزارسها برای آموزش های آنلاین وآگاه سازی

استفاده پلیس فتا از نرم افزارسها برای آموزش های آنلاین وآگاه سازی