مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-11اقتصادي

بانک ها در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده تسهیلگر باشند


استاندار کردستان تسهیلگری در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا را حق مردم و الزامی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز  در سی و هشتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که در محل  سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد فعالیت شبانه روزی تلاشگران حوزه سلامت استان را مورد ستایش قرار داد.

   وی از بخش خصوصی جهت تلاش برای سرپانگه داشتن واحدهای تولیدی خود در ایامی که کرونا حاکم بوده و در حال حاضر قدردانی کرد و گفت: امید است با تلاش این مجموعه هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

  استاندار کردستان از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست کرد با تمام توان بخش خصوصی را حمایت کنند تا در این شرایط تعطیلی واحد تولیدی به بیکاری پرسنل ختم نشود.

مرادنیا با اشاره به مشکلات بیمه ای برخی افراد در واحدهای تولیدی تصریح کرد: برخی کارگران واحدهای تولیدی به واسطه بدهی مدیران واحدها، بیمه آنها تمدید نشده است که از دستگاه های مربوطه تقاضای رفع این مشکل را خواستاریم.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری سهم رانندگان از بیمه بیکاری خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مربوطه و بخش های مختلف استان باید در جذب تسهیلات و سهمیه بیشتر به این قشر زحمت کش تلاش کنند تا اثرگذاری آن را بر رونق تولید و سرمایه گذاری در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده تسهیلگر باشند

بانک ها در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده تسهیلگر باشند