مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-11اقتصادي

سهمیه گاز مورد نیاز نیروگاه شازند افزایش پیدا کند


استاندار مرکزی افزایش سهمیه گاز مورد نیاز نیروگاه شازند با همکاری شرکت ملی گاز و وزیر نفت در زمستان سال جاری را مورد تاکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس دستور رییس جمهور مبنی بر تأمین سوخت نیروگاه شازند قرار شد، طی نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی گاز و وزیر نفت سهم گاز مورد نیاز این نیروگاه در فصل زمستان در سال جاری افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: با افزایش سهمیه گاز مورد نیاز نیروگاه، سوخت مازوت حذف خواهد شد چرا که این اقدام در روند کاهش آلودگی هوای استان و کلانشهر اراک مؤثر خواهد بود.

روند کاهش آلودگی شهر اراک قابل قبول است استاندار مرکزی گفت: با توجه به اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط بخش دولتی، خصوصی، سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی از سال 95 تاکنون روند کاهش آلودگی شهر اراک یک روند قابل قبول بوده است.

آقازاده افزود: در شش ماهه نخست سال 95، 96، 97 و 98 به ترتیب 75، 39، 26 و 21 روز ناسالم را در شهر اراک شاهد بودیم که امسال به 13 روز رسیده است و این نشان از انجام کار کارشناسی همراه با برنامه در این حوزه بوده است.

وی بیان کرد: کلانشهر اراک از نظر پاکی هوا پس از شهر تبریز در رتبه دوم قرار دارد و هوای این شهر در شش ماهه نخست سال جاری نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه گاز مورد نیاز نیروگاه شازند افزایش پیدا کند

سهمیه گاز مورد نیاز نیروگاه شازند افزایش پیدا کند