مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-11اجتماعي

اعطای زمین رایگان به افراد خسارت دیده در روستای حسین آباد کالپوش


استاندار سمنان بابیان اینکه زمین رایگان به افراد خسارت دیده در روستای حسین آباد کالپوش اعطا می شود، گفت: اجرای طرح های زیرساختی در سایت جدید این منطقه در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه به افرادی که خانه هایشان را در رانش زمین حسین آباد کالپوش از دست دادند در سایت جدید برای ساخت خانه دیگر زمین مجانی اعطا شد، اظهار داشت: طرح های زیرساختی در حال احداث روستای حسین آباد کالپوش هرچه سریع تر بهره برداری شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش معابر سایت جدید، لوله کشی گاز، انتقال برق و دیگر موارد اقدام های بسیار خوبی انجام شده است، افزود: باوجود اقدام های انجام شده اما برخی مشکلات زیرساختی در حوزه آب و فاضلاب در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش باقی مانده است که باید هرچه سریع تر این مشکلات برطرف شود.

بیمه روستایی و کشاورزی رویه ای مناسب برای جبران خسارت ها استاندار سمنان بابیان اینکه به افرادی که خانه هایشان را در حسین آباد کالپوش به دلیل رانش زمین از دست دادند برای اجاره خانه جدید اجاره بها پرداخت شد، تصریح کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه نسبت به اقدام هایی که در حسین آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای زمین رایگان به افراد خسارت دیده در روستای حسین آباد کالپوش

اعطای زمین رایگان به افراد خسارت دیده در روستای حسین آباد کالپوش