مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-11اجتماعي

مناسب سازی آزمونهای سمپاد برای دانش آموزان استثنایی


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‏ضمن بیان اینکه جهش تحصیلی باید به سمت شناسایی استعدادهای برتر برود گفت: دانش آموزان استثنایی به جز گروه کم توان و ناتوان ذهنی، - مثل سایر دانش آموزان بهره هوشی آنان توزیع نرمال دارد و دانش آموز با استعدادهای برتر نیز در بین آنها وجود دارد لذا هم در المپیادها و هم جشنواره جوان خوارزمی و هم آزمون سمپاد باید دیده شوند و در این آزمون ها مناسب سازی لازم انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و رییس مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نشست مشترک بررسی همکاری های مشترک برگزار شد و در این نشست مقرر شد کارگروه همکاری مشترک آموزش و پرورش استثنایی با سمپاد تشکیل شود.

دکتر سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه دو نوع آموزش و پرورش مکانیکی و ارگانیکی داریم، اظهار کرد:آموزش و پرورش ارگانیک، آموزش و پرورشی مسأله مدار است که باید به این سمت حرکت کنیم تا بتوانیم دانش آموزان را مسأله مدار رشد دهیم و دانش آنها را با نیاز جامعه همسو سازی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر یا شهاب یکی از طرح های خوب آموزش و پرورش است افزود: فضای آموزش و پرورش هنوز آمادگی این طرح خوب را ندارد و بهتر است شهاب با رتبه بندی معلمان و هدایت تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی آزمونهای سمپاد برای دانش آموزان استثنایی

مناسب سازی آزمونهای سمپاد برای دانش آموزان استثنایی