مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-11اجتماعي

ارائه خدمات به 8008 دانش آموز روستایی و عشایری استثنایی


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی خدمات به دانش آموزان روستایی و عشایری در حوزه استثنایی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جواد حسینی با اعلام اینکه در سطح کشور درمجموع 1364 کلاس درس 8008 دانش آموز روستایی و عشایری با نیازهای ویژه را تحت پوشش قرار می دهند، اظهار کرد: در دوره پیش دبستان 1362 دانش آموز، دبستان 5229، اول متوسطه و پیش حرفه ای 669 و دوم متوسطه و متوسطه حرفه ای 638 دانش آموز روستایی و عشایر تحت پوشش آموزش وپرورش استثنایی قرار دارند.

وی افزود: استان های خراسان رضوی شهرستان های تهران، گیلان و هرمزگان به ترتیب بیشترین دانش آموزان روستایی با نیاز ویژه را تحت پوشش دارند.

وی ادامه داد: در سطح آموزش وپرورش کودکان استثنایی کشور و نیز استان ها کارگروه جذب و تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه در مناطق صعب العبور روستایی بر اساس ماده 12 سند چشم انداز 20 ساله که به تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر اشاره می کند، راه اندازی شده است.

حسینی بابیان اینکه در سند تحول بنیادین بر عدالت آموزشی و فرصت های برابر مناطق غیر برخوردار روستایی و حاشیه شهرها و عشایر تأکید دارد، اظهار کرد: در این مناطق اجرای برنامه سنجش سلامت را به انجام می رسانیم تا در گام اول شناسایی دانش آموزان محقق گردد و سپس در مدارس در قالب طرح تلفیقی فراگیر و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 8008 دانش آموز روستایی و عشایری استثنایی

ارائه خدمات به 8008 دانش آموز روستایی و عشایری استثنایی