مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-11حوادث

کشف 2500 قطعه مرغ قاچاق در بهار/سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد


کشف 2500 قطعه مرغ قاچاق در بهار، دستگیری سارق حرفه ای خودرو در همدان، دستگیری سارق حرفه ای خودرو و دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در نهاوند عناوین اخبار انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دو هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 900 میلیون ریال برآورد شده، گفت: مرغ های کشف شده به پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان بهار تحویل شد تا در شبکه قانونی توزیع قرار گیرد.

دستگیری سارق حرفه ای خودرو در همدان رییس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای خودرو در این استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی گفت: مأموران انتظامی روز گذشته در پی کنترل وسایل نقلیه عبوری در ابتدای ورودی شرقی شهر همدان به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک شدند که در استعلام صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2500 قطعه مرغ قاچاق در بهار/سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد

کشف 2500 قطعه مرغ قاچاق در بهار/سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد