مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-11اقتصادي

بلاعوض بودن نیمی از تسهیلات اعطایی به رانش دیدگان کالپوشی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از اعطای 46 میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان رانش دیده حسین آبادی خبر داد و گفت: نیمی از این تسهیلات بلاعوض بوده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از اعطای 46 میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان رانش دیده حسین آبادی خبر داد و گفت: نیمی از این تسهیلات بلاعوض بوده است.

علیرضا فلاحی در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان اظهار کرد: در جریان رانش زمین در حسین آباد کالپوش حدود97 هکتار از این روستای با بحران مواجه شد.

وی با اشاره به حمایت های مالی و تسهیلاتی از آسیب دیدگان این روستا افزود: در ماه های گذشته افزون بر 46 میلیارد ریال تسهیلات به اهالی مصیبت دیده حسین آباد کالپوش پرداخت شد که از این میزان 23 میلیارد ریال آن بلاعوض بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل رانش زمین، 97 هکتار از روستای حسین آباد کالپوش با بحران مواجه شده بود اضافه کرد: از مجموع 97 هکتاری که به دلیل رانش زمین واحدهای مسکونی، دولتی، خدماتی و.

آن دچار خسارت شده بود در 34 هکتار آن طرح هادی در دست اجرا بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، تعدادی از اهالی حسین آباد کالپوش که تسهیلات 100 میلیون ریالی جمعیت هلال اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاعوض بودن نیمی از تسهیلات اعطایی به رانش دیدگان کالپوشی

بلاعوض بودن نیمی از تسهیلات اعطایی به رانش دیدگان کالپوشی